Monday, February 13, 2012

SEBAB2 KAMI SINGLE DARI PERSATUAN KAMI SINGLE SEDUNIA (Plagiat)

1. Buang masa




Couple ni buang masa.Daripada dok menyembang/memesej awek/balak 24 jam baik lah kami spend time tu pergi jogging ke,main dota dunia orang takde awek ke, usha2 awek ke,belajar tak pun berzikir. Dapat jugak tambah pahala.Buat sakit jari je maen mesej memanjang.



2. Buang tenaga



Daripada korang lenguh2 kaki berjalan dengan makwe/pakwe korang ke hulu ke hilir baek korang tido or baring2 kat rumah layan citer Korea ( untuk fans2 korea la, aku tak layan korea2 ni, aku layan desperate housewives )



3. Buang duit



Ya.Buang duit.Macam hisap rokok.Bakar duit.Couple ni diibaratkan seperti rokok. Bila terasa sangap, disedut,terasa nikmatnya, dilepaskan asap,habis sangapnya, maka dibuanglah ia. Peh..puitis tak ayat aku,ada macam Esperaldo Alboquerque De Amoire tak?? Rasa dah boleh buat sajak pasal rokok pasni.



4. Mencari the right one



Yes. We all still looking for the right one. The special one yang betul2 hargai kasih sayang yang kami beri. Limited edition. Takde juai punya.
 
5. Belajar dulu,then kerja baru couple




Kami nak belajar dulu,then cari kerja kumpul duit, then baru meminang anak dara orang dengan bangga. Berapa korang nak duit hantaran, 10k,20k,50k, takde hal punya. Shila Amzah pun aku boleh pinang. Korang apa ada.??



6. Kebebasan



Yeah,kami bebas nak berfoya-foya tanpa sekatan. ( aku tak buat, aku baik. Duk kat bilik layan blog je ) Kami bebas nak mengorat dengan dengan sape2. Hari ni dengan Hanis Zalikha, esok dengan Fatin Liyana, lusa dengan Shila Amzah. Who care??
 
So,itulah sebahagian sebab2 kami tak couple2 sampai sekarang. Bukan kami tak laku. Kami berfikiran jauh dan fikir untuk masa depan.Nampak tak kematangan kami kat situ. Kami tak pernah dengki pun dengan korang2 yang tengah couple tu.




Sebenarnya couple tu bahaya korang tau tak.Korang tak tau? Meh sini aku bagi tau. Aku dah lama single, aku tau la. Bila korang couple kan, khususnya untuk awek2 kat luar sana, korang tak takut ke lelaki2 buaya kat luar sana tu baham korang. Mesti korang takut kan.
 

No comments:

Post a Comment